Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ....










Ζω ένα δράμα... Πρωτότυπο έννεν??? Τούντη φορά όμως έννεν δικό μου το δράμα... αλλά ζω το, το ίδιο σαν να ήταν δικό μου!!!! Το δράμα το λοιπόν εν της Φιλενάδας (sorry my friend pou to kamnw toutoukkin alla... diko mou blog oti thelw grafw :) ).

Εν της αξίζει ρε κουμπάρε να της κάμνεις έτσι. Μεν είσαι μ*****ς τζαι να σε παρακαλέσω να την αφήσεις ήσυχη να μεν έρτω τζιαμέ τζαι να σου κάμω το...καφέ λιλλλλίτσια!!! Γιατί εν με ξέρεις καλά φίλε μου νομίζω. Καθόλου καλά!!!


Ας είshες τον νου σου τον τζαιρό που έπρεπε τζαι να μεν έπαιζες τον τάχα μου, τον γαμιάν τζαι τον αχάπαρο... Να μεν την εκλαμούριζες συνέχεια για το χάζι σου τζαι να εκτιμούσες την αγάπη που σου έδειχνε που μεταξύ μας εν εκατάλαβα τζαι τί έκαμες για να την εshεις ευθύς εξ΄αρχής. Αλλά anyway τούτον έννεν που το ππιριλλί μου τζαι εσεβάστηκα το άμαν έπρεπε.


Τωρά όμως που ήδη εν αργά, να κόψεις τισ αιφνιδιαστικές ρομαντικούρες που αθθυμήθηκες γιατι αρκέψαν να γίνουνται φοητσιαστικές τζαι έχουμεν τζι άλλα πράματα να ασχολούμαστε τζαι να συζητούμε εκτός που τες δικές σου παράνοιες...


WTF, έχουμε και μια βαλίτσα για Βερολίνο να ετοιμάσουμε ;))



Τούτα πανω στο ζήτημα!!


Εβαρέθηκα τη δουλειά... Θέλω διακοπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεες. ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου